mandag 25. august 2008

Da Nærmer det seg avreise

Wow helt utrolig, da er det 20dager siden jeg oppretta denne bloggen å blogga sist :) hehe



nå begynner det i allefall å nærme seg avreise, 5dager igjen nå å 2 dager å noen timer igjen på jobb her hjemme :) begynner å kjenne reise nervene litt nå også.. gruer meg å gleder meg på samme tid :) har snakket litt med sølvi som også skal reise nedover på lørdag :) så dette blir nok helt knall =) hehe..

har begynt å pakke sammen å rydde sakene på jobben også. er så å si ferdig med bilen som sikkert blir sendt til gjøvik mens jeg er borte, unødvendig at den skal stå her å ta plass i allefall :) hmm, har begynt så smått å pakke litt å slikt også. har vel sagt hade til det meste av familie å sånt, bank ting å forsikringsting å slikt er i boks så er stort sett ferdig til å dra. på torsdag skal jeg ut å si hade til di fleste andre tenker jeg også :P så alle må komme ut på torsdag, på loftet såklart :)

på lørdag feiret jeg bursdagen min også :P så er ferdig med det :)

haff, trodde alt jeg hadde skrevet var blitt borte siden jeg har vært på nav å bestilt sånn der helsetrygdekort eller hva det nå heter :P så tror det blir til at mamma må sende meg det i posten :) hehe, men nå er alt i boks. tilogmed bloggen, hehe skriver mer når jeg har noe intr å komme med. hehe

klemz

Ingen kommentarer: