tirsdag 5. august 2008

Hei Hei Allesammen =)

Da har jeg da på en eller annen måte utrolig nok klart å lage min egen blogg:) jippi, kan ikke si jeg er super flink til å skrive om ting å tang men skal da værtfall prøve :)

For alle som ikke vet det så reiser jeg da til tyskland 30. August. Mer eksakt til Freiburg. Blir gøy å se hvordan andre mennesker lever å hvordan de jobber. Skal jo da jobbe der nede som låssmed, med litt andre arbeids oppgaver enn her hjemme. Gleder meg masse, skal bli godt og komme litt bort fra dette stedet å oppleve andre ting. Hmm, vet nå ikke helt hva jeg skal skrive jeg. Kommer nok til å skrive litt her i allefall, har sikkert ikke noe bedre å gjøre :) bilder å annet stuff kommer etterhvert :p

XOXO Malene :)

2 kommentarer:

Pål sa...

Hei Malene, og Gratulerer med dagen som var!
Jobb som eff med tysken. Det vil du ha igjen for når du kommer i jobb!

Hilsen Pål

Pål sa...

Hei Malene, og gratulerer med dagen som var!

håper du jobber bra med tysken! Det vil lønne seg når du kommer i jobb.
Hilsen Pål