onsdag 3. september 2008

Freiburg :)

ja, da har vi faktisk vært her nede 5 dager :) har det veldig bra, utrolig kule folk jeg reiser sammen med =) tror dette kommer til å bli kjempe bra :) har hatt tre dager med språkkurs også :) det går bra, men begynner å bli litt vanskelig. på søndag hadde vi frokost med suzanne hvor hun fortalte litt om opplegget her nede å hvor hun viste oss litt rundt i byen :) gikk laaangt oppi skogen, men hadde en helt utrolig bra utsikt.. i går hadde jeg bursdag :) da var vi alle sammen ute å spiste sammen med suzanne, jeg fikk noe sånn godteri greier også fikk jeg et kult kort av sølvi som jeg ikke skjønner noe av. men blir sikkert bra etterhvert når jeg skjønner mer av det :) hehe :) men nå trenger jeg litt oppdatering i paradise hotel :) hehe

Ingen kommentarer: